Whitepapers

Een moderne workflow voor inkoopovereenkomsten

Moderne inkoopprofessionals hebben een boel verantwoordelijkheden en het kan lastig zijn daar een balans te vinden. Ze wegen de kosten van goederen/diensten af tegen de kwaliteit, selecteren leveranciers en bouwen er een relatie mee op, stellen interne belanghebbenden tevreden, beheren toeleveringsketens, stemmen contracten inhoudelijk af en nog veel meer. De inkoopafdeling is vaak het eerste aanspreekpunt tussen de organisatie en de leverancier of klant. Daardoor staat er enorm veel druk op om snel te handelen en de waarde te maximaliseren voor meerdere partijen.

Maar vaak zien we dat inkoopafdelingen nog teveel vertrouwen op handmatige afhandelingen van overeenkomsten, wat kan leiden tot onnodige fouten en daarmee onvoorziene kosten.

Download deze whitepaper en kom erachter hoe je je contractmanagement van inkoop tot betaling kunt stroomlijnen om zo aangenamer, sneller, eenvoudiger én goedkoper te werk te gaan. 

Registreer en krijg meteen toegang