Whitepapers

De drie grootste voordelen van DocuSign voor je salesafdeling

Vandaag de dag besteden sales professionals slechts 34% van hun tijd aan datgene waar ze het beste in zijn: verkopen. Dat is volgens Salesforce's State of Sales rapport 2019. Met andere woorden, je verkopers besteden elk uur slechts 20 minuten aan verkopen.

Dat is een enorme hoeveelheid tijd die wordt besteed aan andere taken: wachten op contracten die worden ondertekend, zoeken naar clausules, handmatig beheren van allerlei documenten. De lijst gaat maar door.

Er moet duidelijk iets veranderen. En naarmate meer mensen ervaring opdoen met werken op afstand en de voordelen van deze situatie ontdekken, komen organisaties onder steeds grotere druk te staan om meer flexibele werkprocessen in te bouwen in het bedrijfsleven.

Het is tijd om de manier waarop je zaken doet te veranderen. Het is tijd om je klanten- en contractbeheer te verbeteren en het is vooral tijd om meer deals te sluiten.

Lees het eBook om uit te vinden hoe jouw organisatie
  1. tijd, energie en middelen beter kan besteden
  2. klant- en contractbeheer kan verbeteren
  3. meer deals kan sluiten

Registreer en krijg meteen toegang