Whitepapers

Alles wat je moet weten over elektronische handtekeningen

Stapels papier die nog ondertekend moeten worden, archiefkasten vol met papierwerk – dat is niet meer van deze tijd. Of papierwerk nu onderdeel is van het dagelijkse reilen en zeilen of niet, je bedrijf moet een digitale transformatie doormaken als je wilt blijven voldoen aan de verwachtingen van zowel je klanten als medewerkers. Papierloos werken is een essentieel onderdeel van de stap naar een digitale werkwijze. En de elektronische handtekening is hiervoor een belangrijk en veelgeprezen hulpmiddel. Het vereenvoudigt het beheer van documenten die met de hand moeten worden ondertekend. Of het nu gaat om het goedkeuren van een handelscontract, het ondertekenen van een verkoopcontract of het bevestigen van een overeenkomst, met de elektronische handtekening vereenvoudig je het dagelijkse contractmanagement voor elke afdeling.

In deze gids leggen we precies uit wat je allemaal moet weten voordat je aan de slag gaat met de elektronische handtekening.

Registreer en krijg meteen toegang