Whitepapers

Hoe probleemloze overeenkomsten resulteren in een betere gebruikerservaring

Nu klanten steeds hogere verwachtingen hebben, zijn B2C-bedrijven bezig met het vernieuwen van hun bedrijfsmodellen om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan de nieuwe behoeften van hun klanten. Diensten, financiering en abonnementen spelen een steeds grotere rol in branches die vroeger veelal transactiegebonden waren.

Maar daar is de laatste jaren verandering in gekomen; vandaag de dag worden overeenkomsten steeds belangrijker. Ze zijn cruciaal voor het moment dat er écht toe doet, namelijk wanneer een potentiële klant instemt met de voorwaarden en daadwerkelijk klant wordt. Voor veel bedrijven wordt dit cruciale moment belemmerd door ouderwetse systemen voor het voorbereiden, ondertekenen en beheren van overeenkomsten en het ondernemen van actie daarop. Dit leidt tot gemiste kansen, lagere klanttevredenheid en hogere operationele kosten.

Maar er is nu een betere manier. Vooraanstaande B2C-bedrijven automatiseren en verbinden de afhandeling van overeenkomsten om een innovatief aanbod samen met een soepele koopervaring te bieden.

Download het eBook om meer te ontdekken.

Registreer en krijg meteen toegang